divendres, 14 de juliol del 2017

ENTREVISTA A JOSÉ ANTONIO COLLADO



NOM I LLINATGE José Antonio Collado Rodríguez
Malnom “En Collado”
Lloc de naixement: Mallorca                                    
Lloc de residència: Sta María del Camí
Data de naixement: 14.10.1966
Professió: pintor
Esta civil: divorciado      
Fills: Dos 

1.       Explica’ns quines són les teves aficions? Me gusta mucho correr y el ciclismo.

2.       Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
Soy una persona muy alegre y divertida, y un poco cabezota.
               
3.       Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
 La paella y cerveza bien fresquita
               
4.       Una cançó i un grup de música
me encanta U2
           
5.       Un viatge
Volver al Mont Blanc.
               
6.       D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Lo ví por la tele y porqué es diferente a córrer per asfalto, te da más libertad.

7.       Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments? 
Tengo muchas pero me gusta mucho la Comuna, aunque entreno por asfalto normalmente

8.       Un indret de la Serra de Tramuntana
Sóller

9.       Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Soy autónomo, no sigo ningún plan. Lo combino con ejercicios.
               
10.   Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
Son muchas pero la Trasvulcania me encantó y el Desafío FAS.
               
11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Sobretodo disfrutar y subir todas las veces que pueda al podio.
               
12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
 Llevo tres años y estar todo el tiempo que las piernas me lo permitan. Es lo mejor que me ha pasado


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI