dimecres, 31 de maig del 2017

ENTREVISTA A EN YUSTE

JOSEP LLUÍS YUSTE CASTELL
En Yuste
Lloc de naixement:    Bunyola           
Lloc de residència: Santa Maria del Camí
Data de naixement:  31/01/1979   
Professió:  Enginyer informàtic (analista-desenvolupador i professor)
Estat civil: casat       
Fills: 2 nins de 5 i 8 anys.




  1. Explica’ns quines són les teves aficions? 
    Estar amb la meva família, córrer per la muntanya, la informàtica, i el Mallorca.

  1. Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
Crec que som una persona normal. Punts forts? Som bastant sociable, molt responsable i m’agrada ajudar i aportar en allò que faig. Defectes? A vegades un poc nirviós, tal vegada alguns diran que tenc un punt d’hiperactivitat.
   
  1. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?   
     No som triat, m’agrada i pas gust amb tot (pasta, pizza, arròs, carn, peix, …). Beguda: cervesa i aigua (per quedar bé, jeje).
   
  1. Una cançó i un grup de música   
    Cançons moltes, tal vegada si he de triar una, ‘Dolça besada’ d’Antònia Font o algunes dels Beatles. Grups, sobretot de rock en català (Sopa de Cabra, Manel, Brams, Txarango, Antònia Font, Els Pets, Ja t’ho diré, …) i els Beatles.

   

  1. Un viatge  
     Tots els llocs tenen coses interessants. Així que tots els que he fet amb la meva dona (destacaria tal vegada Perú, la Índia, o Nova York) i ja després amb ella i els nins (Menorca, Port Aventura o Pirineus)
   
  1. D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya?  
    Fa uns anys estava bastant més grassó i volia fer un esport, ja que pas molt de temps assegut davant l’ordinador, però esports d’equip era complicat pel tema d’horari amb els nins. Alguns amics meus de Bunyola ja corrien, així que vaig començar a fer voltes per Santa Maria, després vaig començar a anar per Coanegra, i res, me vaig enganxar.

  1. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?  
     Sempre solc anar pels voltants de Santa Maria: Sa Comuna de Bunyola, Coanegra i voltants (Pas de s’Estaló, Es Freu, Cas Secretari) o Castell d’Alaró.


  1. Un indret de la Serra de Tramuntana 
    Aquests que he dit abans: Sa Comuna, Coanegra i Castell d’Alaró.

  1. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Des de fa bastants mesos no tenc entrenador, ara mateix bàsicament perquè no sé si podria complir totalment amb els entrenaments per falta de temps. Vaig fent el que em pareix. Vaig estar bastant de temps amb en Ricardo Marco, bon entrenador i millor persona. Sobretot per començar i evitar lesions em va servir molt el seu entrenament.
   
  1. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?

Millor cursa? Totes les que acab i no m’he fet mal. La classificació no em preocupa gaire (mentre quedi davant els meus companys de feina, amics i milanes Domingo Sebastián i Pep Canyelles, jeje).

Pitjor? El Tomir, el tenc entravessat. Dues vegades l’he feta i una em vaig retirar per mal a l’esquena (la única retirada en 4 anys si no comptam la Travessa), i la segona (enguany) vaig tenir molt de mal de panxa i després encara vaig tenir problemes de cintilla i vaig arribar caminant els darrers 7 km.
   
  1. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
     Voldria fer i acabar una ultra. Enguany vaig intentar fer la Travessa, però em vaig retirar a Bunyola, al km 70. Per vàries raons no anava ben preparat, a més de la duresa i condicions pròpies d’aquesta cursa, que no era la millor per fer com a primera ultra. La pròxima vegada aniré més preparat.
   
  1. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Som Milana des de fa 4 anys, gràcies a n’Enric Brunet que ja ho era. Per jo sobretot el que valor més és haver conegut molt bona gent, he fet molts nous amics, i m’ha permès aprendre uns principis i una estima a la muntanya realment enriquidors. Sa Milana per jo sobretot és un grup d’amics que estimam l’esport i la muntanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI